Kad klients mājas lapā atradis sev vēlamo preci, nepieciešams izvēlēties funkciju ”Pievienot grozam” . Lai turpinātu citu Preču apskati, nepieciešams izmantot funkciju „ Turpināt iepirkšanos” .
Lai pārskatītu Groza saturu, nepieciešams atvert grozu mājas lapas labajā pusē. Kad Klients izvēlējies visas nepieciešamās Preces un groza saturs atbilst Klienta vēlmēm, Klientam jāizvēlas preču piegādes veids un apmaksas veids.
Pēc visas Klienta ievadītās informācijas pārbaudes nepieciešams izvēlēties funkciju „ Pasūtīt” .
Pārdevējs vienas – divas darba dienas laikā veic Pasūtījuma apstrādi un nosūta uz Klienta norādīto elektroniskā pasta adresi Pasūtījuma apstiprinājumu/rēķinu.
Gadījumā, ja Mājas lapā izvietotie informācijas materiāli pilnībā neatspoguļo Preces īpašības ( krāsu, formu, izmērus, tehniskos parametrus), pirms Pasūtījuma noformēšanas Klientam ir tiesības vērsies pie Pārdevēja Preces īpašību precizēšanai. Ja Klients nav vērsies pie Pārdevēja ar papildus informācijas pieprasījumu, uzskatāms, ka Klienta rīcībā, noformējot Pasūtījumu, bijusi pilnīga informācija par Preces īpašībām.
Pārdevējam ir tiesības pilnībā vai daļēji atcelt Pasūtījumu sekojošos gadījumos:
-
ja Pircējs regulāri pārkāpj šos Noteikumus un nosacījumus;
-
ja Pircējs nav veicis apmaksu norādītajā termiņā;
-
ja pasūtītā Prece nav pieejama.
Pārdevējs informē Klientu par Pasūtījuma pilnīgu vai daļēju atcelšanu, nosūtot e-pastu un Klienta norādīto e-pasta adresi.
Ja Pārdevējs atcēlis Pasūtījumu pēc tam, kad Pircējs jau veicis apmaksu, Pircējam tiek atgriezta samaksātā nauda, izmantojot tādu pašu norēķinu veidu, kādu lietojis Pircējs, veicot šī Pasūtījuma apmaksu.