Visām Precēm Pārdevējs nodrošina garantiju LR likumdošanā noteiktajā kārtībā.
Gadījumos, kad Pircējs atgriež Pārdevējam Preci, kurai konstatēts ražošanas brāķis, kā arī gadījumos, kad Pārdevēja vainas dēļ klientam nosūtīta neatbilstoša izmēra vai modeļa prece, Pārdevējs kompensē Klientam izdevumus par Preci un Preces atgriešanas izdevumus 100% apmērā.
Ja Preces lietošanas laikā atklājas slēptie defekti, kas radušies ražotāja vainas dēļ, katrā konkrēta gadījumā Klients vienojas ar Pārdevēju par Preces atgriešanas iespējamību un kompensācijas apmēru.
Garantija nedarbojas sekojošos gadījumos:
-
ja defekts radies, izmantojot Preci tādiem mērķiem, kam tā nav paredzēta;
-
ja defekts radies ķīmisku vielu vai mehāniskas iedarbības rezultātā;
-
ja defekts radies nepārvaramas varas apstākļu(foce majeure) vai nelaimes gadījuma rezultātā;
-
Prece bijusi pakļauta remontam.
Strīdīgos gadījumos, kas saistīti ar vispārpieņemto konkrētās preču kategorijas lietošanas noteikumu pārkāpumiem, Pārdevējs, vienojoties ar Klientu, var veikt defektīvās Preces remontu.